Sovmorgon

Yes, idag har man sovmorgon! :D Till 13.45. :D Riktigt nice. ^^ Försökte få tag i min läkare nyss men de har inte öppet ännu. -.- Drygt. -.- Ikväll blir det också att beställa biljett till Bullet for my valentine och Parkway Drive. :D  Wie, kommer bli massa kul! :D Drömde om att jag missade båda konserterna för att jag bokade biljetterna i sista minuten. :o Så då hade konserterna redan varit. o_o Tur att det bara var en dröm. xD

Mår lite bättre nu igen, igår var det sådär. Tränade igår också men missade fan gruppträningen. -.- Sen var det sjukt tråkigt att träna vanligt. -.- På tal om träning ska vi köpa hem en Vibra-shaper! :D Finns att köpa på www.homeshop.se :) Och den fungerar faktiskt! :o H's kille har testat (de har en sådan) och den funkar verkligen. :D Wie! :D Kanske rumpan samt låren och magen kan bli lite finare. :D xD

Btw, nu känns det bra mellan nalle och mig igen. o_o Eller förut kändes det som om vi gled isär, dock inte längre. :D Vi spela röjflaggor med varandra på msn igår, var faktiskt kul och jag vann! :D xD Men A var lat och orkade inte spela en omgång till. :( Latmask. :( xD Sen retades jag lite med bebi också, alltid kul att retas med bebi, han är så söt! :D <3 Bästa vännen i hela världen! :D

Btw, älskar mina kläder jag så snyggt bär idag! :D

Såhär ser jag ut:







Älskar kjolen! :D Fett snygg! :D Och är supernöjd med tightsen! :D Har även en svart tjocktröja på mig och kommer ha mina converse till kläderna ifall ni undrar. :) Skulle varit nice att ha nya skorna men det är lite för fint tycker jag. XD Nu ska jag lyssna på musik och sedan ska jag iväg till skolan om ett tag, bye! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0