Sovmorgon

Idag har jag sovmorgon fram till 11.30. :D Men jag vaknade av byggarbetarna så jag gick upp redan klockan 8.00 och nu sitter jag här och ska snart äta frukost. :)

Idag känner jag mig nöjd med mig själv. :) Btw så mår jag bra nu och har gjort det tre dagar i rad. :D Fast i helgen när jag kommer in i det vanliga igen så förändras det nog. -.- Men jag ringde i alla fall inte till UM igår. :)

Alltså jag har typ tråkigt nu. o_o xD Men jag gillar min klädsel idag. :D Titta på bilderna nedan så ser ni ifall ni instämmer eller inte. ^^





Ehm.. ja, ignorera hur konstigt jag står på första bilden. o_o Men men, har mitt nya armband på mig! :D Ursäkta den smutsiga spegeln också och alla saker som typ är ivägen men jag orkade inte flytta på dom. xD Sedan måste jag tillägga att min kamera på något sätt är sexig tycker jag. o_o XD Den är sjukt snygg! :D Haha, det var typ det enda som såg bra ut på bilderna - kameran. XD

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Kul att du mår bättre:)! Man blir glaad av att läsa det.

Armbandet är skitsnyggt, klädstilen likaså. Va hade du för doijor till? Dom såg man ju inte:(...synd.

Men skynda o ring UM så du har chans å få en tid.

Ha de gött!

2010-09-07 @ 18:29:46
Postat av: P

Svar till Anonym: Hej! Tack, tack! :D Jag hade mina svarta converse till, det är de enda skorna jag använder nu. :) xD Jo, ska ringa sen ifall jag börjar må dåligt igen. :)

Detsamma! :)

2010-09-07 @ 18:57:58
Postat av: jag igen

ring nu! nu när du mår bra. annars kommer du bara o skjuta på det sen. jag vet;)

2010-09-07 @ 20:33:48
Postat av: P

Svar igen: Haha nej. :P Men jag har mått bra tre dagar i rad nu. :) Faktiskt känns det nästan lite tomt att må bra! :o Det är nästan lite läskigt, främmande på något sätt. :o xD

2010-09-07 @ 20:36:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0