Slösar bort tiden

Känner mig nedstämd nu, för många olika anledningar. Bland annat de vanliga anledningarna så som att jag känner mig ensam, inte lever det liv jag vill ha, inte träffar folk så mycket som jag behöver, inte ser tillräckligt bra ut, inte är tillräckligt bra som person och allt det där. Men också för en annan anledning. Så allt väger ju samman nu och känns så himla tungt bara. Vill bara sova, bort från allt. Nu.

Orkar egentligen itne till skolan imorgon men får tvinga mig dit ändå. Den här dagen känns bara jobbig och jag önskar jag fick slut på den nu. Funderar på att sova snart även om det är lite slöseri med dyrbar tid i livet för att jag har sovmorgon imorgon, en lång sådan. Men gör ju ändå inget annat vettigt än att glor bort min tid så vad fan spelar det för roll. -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0