Skor

I helgen måste jag nog tyvärr köpa nya skor. :( Hatar att det är sämst kvalité på converse-skor!! -.- Mina är nämligen trasiga vid hälen, igen. Håller typ bara ett år. :o Det är sulan som är trasig och den sitter löst vid hälen så man kan typ dra loss den, men det tänker jag inte göra. xD Tyckte jag kände igår när jag gick till skolan och det regnade, att mina strumpor blev blöta jävligt snabbt. Inte undra på när sulan sitter löst och det typ är hål igenom så vattnet åkte ju såklart rätt in i skon. Härligt liksom.

Den här gången har jag inte råd att köpa converse, så jag får köpa mig ett par fake. Vill ju liksom ändå ha converse. xD Ska köpa ett par fake från typ Deischmann. :) Kostar fan bara typ 200kr och det passar mig bra eftersom att min plånbok är väldigt tunn. ^^

Dessutom måste jag klaga lite på Kaphal! Mina strumpor jag köpte, 5pack för 99kr, går sönder bara efter att ha använt dom några gånger! :o Min andra strumpa jag använder nu håller på att tunnas ut typ. Och det här är första gången jag använder dem. Förra strumpparet gick sönder redan efter att ha använt dem tre dagar. Jävla skitkvalité! :( Det blev alltså hål i dem, i hälen. Varför får jag alltid hål vid hälen, btw? o_O Skumt.

Efter 25:e måste jag btw köpa biljett till Bullet for my valentine! :D Och Parkway Drive, Imperial never say die club tour alltså, men lättare att bara säga Parkway Drive. xD De är ju huvudbandet där. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0