Saknar dig!

Saknar A jätte mycket nu! :( Och jag kan inte få tag i honom och han har inte svarat eller hört av sig på snart 5 timmar. o_o Plus att jag kan inte ringa heller för hans mobil är död. :o Haha gissa vem som börjar bli orolig. xD Nej men jag börjar bli orolig faktiskt. Hoppas ingenting har hänt min underbara och världens bästa vän! <3

Blir nästan frustrerad när jag inte kan få tag på A. o_o Liksom hallå, tiger saknar sin nalle supermycket!! :o :( Jag är tiger och han är nalle ifall ni undrar. XD Aaw, han är sötast i världen så det så! :D

Har skrivit lite med M idag också, naaw så söt han är! :D Tänk om man också kunde få vara så söt. :o xD Känns lite bättre nu i alla fall som tur är. :)



Bilden har jag gjort på PhotoScape om ni undrar. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0