Nya skor

Idag gick jag ner till centrum vid 12.00 och kollade skor på Deischmann men hittade dock inga. Hittade fejkade converse men dom såg förjävliga ut. Haha, var faktiskt inne i butiken i 2 timmar. XD Gäller att kolla noggrant. ^^

13.30 åkte jag, pappa och Hs mamma och kollade på en lägenhet. Den var fett nice! :D Jättefräsch och ljus, dessutom var ventilationen jätte bra för man kände sådär att det var lätt att andas. :) Rummen såg nice ut också. :) Väldigt modernt var det. Kostar dock över 1 miljon. Men i hyran ingår vatten och el. :) Och hyran ligger någonstans på 5000 kr. Men den var jättefin och är helt ny, ingen har bott där förut. :) Nära till centrum är det också och allt sådant, vilket är bra. :)

Efter visningen åkte jag till Kista och skulle köpa skor. ^^ Köpte inga fake converse. :P Köpte ett par andra istället, för det börjar ändå bli lite kyligare nu så då kan man köpa det sen på våren. :) Tyckte de jag köpte var snygga och de var stadiga och så. :) Köpte de på New Yorker. :)

Här är skorna jag köpte:







Sen har de 3,5 cm platå där fram, så de är inte så jättehöga. Klacken på de blir då 7,5 cm. :)

Och såhär ser jag ut idag:



Här nedan ser ni hur mitt hår ser ut också, dock ser man inte mitt armband där.



Nu är jag hemma och ska lyssna på musik. :) Var faktiskt lite jobbigt att vara i Kista själv när det är så mycket folk, blev liksom jobbigt för mig som är typ rädd/extremt blyg för folk och försöker undvika sådana här sitauationer. Höll på att bryta ihop bara jag tänkte på det så fick fokusera på annat så gott det gick. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0