Nya färger

Yes, nu har jag ändrat färg på bloggen. :) Blev rätt så nöjd men kanske ändrar igen lite senare. :) Tyckte nämligen att det blev lite smått mörkt. :)

Idag har jag varit i skolan en lektion, sedan åkte jag till läkaren. :) Fick nya doser på mitt insulin och behöver inte längre äta kvällsmål! :D Hon sa att måste man det så har man för mycket insulin, vilket då jag har. :) Så jag ska börja med dom nya doserna och testa dom, sedan maila henne och berätta hur det går. :) Haha, känns fruktansvärt skönt att slippa det, man blir ju lix typ bara tjock. o_O XD Nejdå, men det är inte bra egentligen. :)

Sedan måste jag komma ihåg att ringa läkaren för nytt recept, hon skrev helt fel recept till mig. :S Hon skrev till och med två recept även om jag inte ens behövde det där andra och jag sa inget om det ens. :S Sedan behöver jag även ett nytt intyg på sjukresetaxi eftersom att jag går på behandling var andra månad eller hur man säger. xD

Har gjort lite läxor i svenskan idag och ska fortsätta med det imorgon. :)

Hörde förresten av en igår att Escape the fate ska spela med Bullet i november! :o Lätt att jag går dit då! :D Haha, kul att få se Craig (sångaren i Etf) live. xD Även om deras låter är sjukt mycket sämre än när han sjöng i  Blessthefall. :) Craig har en helt otrolig röst och fyfan vad vackert han sjöng när han spelade med Blessthefall, hans röst passade så sjukt bra till musiken de spelade. <3 Vill fan se Blessthefall och Drop dead, gorgeous live någon gång också! :o Ett måste att göra. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0