Kläderna köpta!

Som sagt, har nu köpt kläderna! :D Det blev de rosa leopardmösntrade tightsen och ett par svarta jeans. ^^ :D Wie, älskar! :D Förresten är jag sjukt sugen på att åka och handla sexiga/snygga underkläder! o_o xD Haha, sexiga underkläder älskar jag! :D Man känner sig liksom snygg i dem, plus att man tycker att sin kropp ser lite bättre ut i dom. :) Hittade supersnygga underkläder på H&M i helgen men de var så jävla dyra. :(

Tightsen jag köpte:


Jeansen jag köpte:


Hoppas allt passar, håll tummarna för mig! :D xD

På måndag funderar jag btw att åka till Plain pain och pierca tungan (om inte strängen är för lånt ut). :) Dock har inte ögonbrynet läkt än (infektion), men det gör väl inget antar jag. xD Hoppas det i alla fall. :P

Alltså jag har supertråkigt nu. -.- Dessutom är jag så in i helvetes känslig!! -.- Hatar det. -.- Blir ledsen för minsta lilla liksom, det rä superlöjligt och pinsamt. :S Haha, skam på mig. xD


Kommentarer
Postat av: A

Jag är rätt säker på att dom kläderna kommer passa dig =D

2010-09-14 @ 16:44:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0