kläder

Hej! Uhm, jag vet inte riktigt vilken rubrik jag ska ha till detta inlägg så det fick bli kläder. o_o Men men. :P

Just nu efter skolan har jag bara suttit och kollat kläder på nätet. xD Hittade svarta jeans från Gina tricot som jag ska köpa och sedan ett par leggings med leopardmönster men jag vet fan inte om jag skulle passa i rosa leopardleggings. o_o Alltså kan man tänka sig mig i rosa? xD Kan ju inte heller rpova dom i affären, har inte ens hittat dom i någon affär. :S xD Annars får man väl skicka tillbaka dom.
Men jeansen tror jag kommer passa i alla fall för jag har ett par nästan likadana i samma storlek. :)

Wie, alltså jag vill ha!! :D :D XD Men aa, har kanske inte råd. o_o I alla fall inte om jag ska pierca mig, betala konsertbiljett och sen köpa terminskort hos Träningshuset. XD Men ska kolla min ekonomi och räkna ifall jag har råd. :) Fan vad pank man blivit efter kameraköpet. o_o

Kommentarer
Postat av: C

Visa kläderna!! :D

2010-09-09 @ 23:01:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0