Ingen moshpit open

Som rubriken lyder blir det ingen Moshpit open imorgon för mig om inte H blir frisk till imorgon vilket jag tvivlar på. Fan också!! Så imorgon blir det att ligga i sängen hela dagen och deppa. Det är ingens fel, skyller inte på någon men jag hatar mitt liv. Förlåt för gnälliga inlägg men jag har inte bett någon att läsa och jag använder bloggen mest för att skriva av mig..

Önskar som fan att allt bara kunde få ett slut, det här jävla lidandet, de här jävla känslorna. Allt! Vill bara sova..

Kommentarer
Postat av: Nicklas widen

Hej <3

asså jag blir så ledsen att du mår lite dåligt :O

Men du ska veta att du har varit en av mina bästa vänner och jag saknar varje ridlektion på tisdagarna<3

Och du ska veta att även fast vi inte träffas så ofta så älskar jag dig för den du är <3

KRAM Nicklas

2010-09-03 @ 22:22:26
Postat av: P

Svar: Aaw, saknar också ridlektionerna något enormt. :o <3 Du är så snäll och har alltid varit det och därför har du också varit en av mina bästa vänner. :) :D Kram. <3

2010-09-05 @ 13:22:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0