Imorgon

Först vill jag säga förlåt för dålig uppdatering i bloggen. o_o Haha, som om någon ens bryr sig om att läsa den. xD Men ändå. :P

Imorgon har jag faktiskt roliga planer efter skolan! :D Ska nämligen ta tåget direkt efter skolan till stan och åka till piercingstudion och äntligen byta min extremt långa stav i läppen. xD Och ja, det är en rolig plan. xD Orkar inte ha den långa staven mer och när den ändå inte behövs så varför ha den. :P Sedan ska jag fråga om infektionsrisker med tungpiercing och fråga om jag ens kan ha en tungpiercing. :) Ska inte pierca mig imorgon, känner att jag vill vänta p.g.a ögonbrynspiercingen som bråkar med mig. -.- :P

Sedan ska jag och H titta underkläder. :D Woho! :D Älskar att köpa nya underkläder. xD

Btw så kommer mina nya kläder imorgon! :D Ännu mer "yaay"! :D

I helgen har jag inte gjort så mycket, varit nere idag, varit trött som sjutton på mammas sambo och så. Aa, har inte gjort mycket alls. Suttit vid datorn typ hela dagarna.

På tisdag blir det att plugga på prov. -.- och nu blir det att sociala sig på msn godnatt! ^^

Kommentarer
Postat av: jag

Hej du.

Jag bryr mig faktiskt om när och vad du skriver. Tråkigt att du mår så dåligt:(. Du borde faktiskt kontakta UM. Det har jag ju sagt förut. Jag lovar att hjälper, åtminstone så är det skönt att prata med nån.



Kram på dig!

2010-09-13 @ 06:15:41
Postat av: P

Svar: Hej! Aaw, det värmer att höra. <3 :) Jag har kanske ska gå dit någon dag, vet dock inte vilken, får bli om någon vecka eller så. :)Om jag fortfarande mår dåligt då alltså. :)



Kram! :D

2010-09-13 @ 20:22:44
Postat av: A

Paula jag bryr mig också om att du uppdaterar =D Tycker det är kul att läsa lite om din vardag =) eller kanske inte kul men typ o_o aja spännande kanske =D

2010-09-14 @ 16:46:39
Postat av: P

Svar till underbara A: Haha, naaw, söt du är bebi! :D<3 Haha, du borde också skaffa blogg, A! :D XD Hade varit kul att läsa om bebisens vardag! :D<3

2010-09-14 @ 17:11:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0