Idag

Idag har jag varit i skolan. Gick först till skolan vid 11.00, men vet ni? sden när jag kom till skolan så var samlingen inställd! Gissa vem som blev arg. xD Jo jag. xD Så jag drog hem och efter 20 min traskade jag iväg till skolan igen, onödigt. o_o Men hade så in i helvetes ont i tungan och kändes som om hela halsen hade svullnat så jag var bara tvungen att gå hem och ta en ibumetin och lägga mig i sänegn och vila. Världens jävla smärta var det, kunde knappt röra tungan ens. :o xD Pain as hell. xD

Sen när jag gick tillbaka till skolan igen, så kom ännu en rolig överraskning. -.- Nämligen att läraren vi skulle ha hade åkt till London. Liksom varför i helvete informerar de aldrig något?! Jävla idioter till lärare. -.- Åh, så drygt det var. Så alla i klassen blev arga och sedan gick vi till våran svensklärare och frågade om vi kunde ha svenskan direkt så vi slapp vänta i 1 timme till. Tack och lov så kunde vi ha svenska! :) Jag gjorde dock inte mycket alls, hade värsta jävla smärtan i tungan och halsen. :( XD

Sen när svenskan var avklarad pallrade jag mig hem. :) Då hade ibumetinen börjat verka så då slapp man smärta. ^^ XD Men fyfan, rena plågan när det gör ont i hela käften liksom. xD Sen när jag kom hem åt jag. :) Haha, gick jättesegt att äta. xD

Och nu skriver ja med G på msn och smsar med sötaste A. :D<3 Och lyssnar på underbar musik! :D<3 Det är nämligen Yashin som strömmar ur mina högtalare nu! ^^ :D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0