Hemma

Just nu sitter jag och lyssnar på musik, Takida med låten "Never alone always alone". :) Satt och lyssnade på Parkway Drive innan, fyfan vad bra dom är! <3 Längtar tills den 9 november, då blir det att se dom igen! :D

Idag har jag försökt göra läxor men det gick åt skogen då jag inte fick till det som det skulle. -.- Hatar att jag inte har den vanliga Office Word på datorn. -.- Sjukt drygt när det bara krånglar. Så jag får stanna efter skolan någon dag och göra klart uppgiften.

Valde som sagt att stanna hemma idag från skolan, orkar inte vara med på någon tråkig temadag. Plus att mina kompisar också stannade hemma idag så då hade det bara blivit tråkigt i skolan. :)

Ska kanske träna idag, är dock inte säker. :) Men vi får se hur det blir med den saken. :)

Imorgon ska jag försöka gå till UM efter skolan. Måste få ordning på det här nu, man orkar inte leva såhär i längden. Även om jag inte kommer vilja gå dit måste jag tvinga mig själv, annars kommer jag aldrig att gå dit. Går jag inte dit vet jag inte hur allt kommer sluta till slut för jag orkar inte må dåligt nästan varje dag. Det är inte ens normalt. Eller är det så det ska vara? Jag tvivlar på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0