Haha!

Jag har precis haft lite roligt med att titta på grymt fula skor. :o xD Elle enligt mig är de i alla fall fula. :P Klickade in mig på alla möjliga olika sidor där det finns mode och hittade en hel del fula skor som var riktigt konstigt designat. xD

Ett av de är dessa skor.

Och de andra är dessa.

Haha, de sista ser ut som om de typ är virade, som om någon virat en plastpåse av hårdare material. xD Inte alls snygga enligt mig. :P Eller vad tycker ni? xD Tycker själv att de ser ganska förjävliga ut. De första skorna ser också läskiga ut, blev lite smått rädd när jag såg de. o_o Man känner ett styng obehag när man ser dem, som om det vilar en hemsk förbannelse över dem. xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0