Funderat vidare

Har, som rubriken lyder, funderat vidare på det här med katter. Jag är ganska säker på att det får bli två katter när jag flyttar hemifrån i framtiden. :) Några raser jag kan testa att umgås med hos en uppfödare är Sibirisk katt, Bengalkatt och Norsk skogskatt och Birma. :) Men det får jag ju titta på mer sedan. :P Det är ju liskom inte dags än. :P Men vill verkligen ha två katter, katter är ju sociala djur och så. :) Vet dock inte om jag ska ha två honor eller hannar, det får vi se sen. :P haha, gäller att planera lite i förväg. xD Men ska bli himlans kul i så fall! :D Jag kommer ju ändå bo ensam och jag har mitt behov av kontakt så då kommer jag i alla fall få någorlunda sällskap. :) Dessutom är jag helt förälskad i djur! :D xD Igår satt jag och läste om katter i säkert 2 timmar om inte mer. xD

En annan sak jag funderat på är att ta ut ögonbryns piercingen. Tyvärr. Den vill inte läka. Infektionen har blivit värre och det gör ont som fan och varar och blöder typ hela tiden. -.- Liksom jag har haft den i över ett år, snart ett och ett halvt år. Men den har bara varit bra i ca en månad av den här tiden, så då känns det som att det är bättre att ta ut den än att ständigt gå runt med en infektion. Så jag tar nog ur den på lördag, ska prata med piercaren först och diskutera hur jag ska göra. Har hört att man Aldrig ska ta ur en piercing om det är infekterat, men liksom den kommer ju aldrig att läka så ska jag då gå runt med den infekterad hela livet? xD

Dock tänker jag pröva att pierca ögonbrynet igen sedan när allt är som det ska. Kanske blri nästa år eller så, typ i februari eller något. :) Vi får se. ^^ Men jag funderar starkt på att ta ut den och pröva att göra en ny sedan. :) Då ska jag dock göra den hos Plain Pain. Alla piercingar jag gjort där har fungerat super så det känns liksom tryggare på något sätt. :P

Kommentarer
Postat av: C

Prova på en nakenkatt? :) Sådär underbart fulsöta <3

2010-09-29 @ 11:28:53
Postat av: P

Nja, tycker de ser lite läskiga ut. o_o Dessutom är det partiklar i deras hud som man reagerar på när man är allergisk mot katter, inte pälsen alltså. :) Kan också vara deras saliv man reagerar på, då fungerar det ju inte med någon katt alls. xD Men för mig är det nog hudpartiklarna jag reagerar på. :)

2010-09-29 @ 11:43:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0