Försov mig

Som rubriken lyder så försov jag mig idag och missade en hel lektion. -.- Känns inte bra, väckarklockan har antagligen inte ringt! :o Eller så har den ringt men att jag har sovit för djupt för att höra den. Typiskt alltså. Speciellt när lektionen jag missade var viktig. Men men. Ska till skolan igen kl. 12 då nästa lektion börjar 12.20. :) Så länge tänker jag sitta och lyssna på musik och krama min nallebjörn (gosedjuret). :D Den är sjukt söt. xD Jätte mysig är den. :D Min nallebjörn vinkar hej till er! :D *vink vink* xD

Och idag är det fint väder, vilket betyder att nu kan jag ha på mig kläderna jag skulle haft på mig igår. :P Saknar förresten A just nu. o_o <3 Han är så mysig. :D Vi spelade röjflaggor på msn igår igen. :D xD Och han vann! :D Sen spelade vi något tic-tac poker. o_O Fattade inte riktigt förrän på slutet, men ack så man fick tänka! :o xD Och A som klagade på att röjflaggor är jobbigt för hjärnan.. o_o Ibland förstår jag inte riktigt hur han resonerar. xD

Efter skolan idag ska jag väl plugga lite på provet vi har nästa vecka tror jag, sedan bara göra ingenting speciellt. -.- Lika värdelös dag som igår kommer väl det här att bli. Liksom fan, jag gör typ aldrig något annat än at lyssna på musik och sitta vid datorn. o_o Men liksom, vad gör en normal människa om dagarna? o_O xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0