Fan också

Okej, här kommer ett litet gnälligt inlägg nu. o_o xD Måste skriva av mig lite. ^^

Jag är sjukt trött, orkar inte plugga heller på någon jävla svenska som vi har prov på nästa vecka. -.- Och M skriver fan aldrig till mig längre, är väl bara någon tråkig jävel. Jag alltså. -.- Saknar faktiskt tiden då jag var vän med E, även om jag vet att han och jag inte kan vara vänner och även om jag vet att han inte är densamma idag. Dessutom så har jag dundertråkigt nu. -.- Vet fan inte vad jag ska göra. :S Vilket jävla liv, sitta vid datorn hela tiden. Haha, det är inte ens ett liv kom jag på. xD

Är sugen på att pierca tungan men kommer det kännas så kul? Kommer det vara roligt? Kommer jag bli glad? Haha, vet fan inte. Känns som om jag söker något att hitta lycka i. xD That's wrong, jag vet.

Och nu loggade M in på msn men inte fan får jag svar på mina sms. -.- Liksom säg bara rakt ut att jag inte är någon vän/kompis för dig om det skulle vara så. -.- Pallar inte bli ledsen för att någon jävel inte vill vara min kompis eller något. Kanske är det samma sak som det var med E, att han har för många kompisar och plockar bort dom sämsta. Vilket i det fallet var jag.

I helgen förvandlas mitt mående till det sämre, känner på mig att det kommer hända. Kommer sitta i den jävla lägenheten och gäsa. -.- Fyfan.

Men ååh!! Varför kan inte jag duga som en kompis för M?! Det här var fan min chans men jag är så jävla tråkig som aldrig har något att prata om så jag kan fan inte få några kompisar! -.- Känns nästan som om jag och A inte heller har haft mycket att prata om på senaste tiden, vill aldrig glida isär från honom! Aldrig! Vill inte leva utan honom. <3 Fan på allt det här. -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0