...

Känner mig nedstämd igen. Har känt mig nedstämd sedan i lördags, minns inte om jag mådde dåligt i fredags också. Känns som om det kommer komma en sådan där period igen, som förra månaden. Och den är verkligen hemsk. Liksom ingenting lockar mig förutom att umgås med vänner. Dock lockar inte det så särskilt mycket just nu heller om jag ska vara helt ärlig. Men bestämde mig ändå för att åka hem till S i helgen. Har inte träffat henne på flera månader, minns inte ens när det var sist.

Vet inte varför jag känner mig nere men känner väl mig ensam antar jag. Och när jag varit ensam ett långt tag känns det som om jag inte ens orkar träffa någon och umgås. Men ska i alla fall försöka boka tid hos UM imorgon. För jag vet att jag egentligen måste men vågar inte riktigt men måste nog försöka ändå för jag orkar inte leva såhär.

Har beställt smycken hos mbstyle.blogg.se btw. :) Så där kommer ca en 400-lapp att ryka. o_o Känner nu efterhand att det känns som om jag gör det endast för att få känna mig glad, men du hittar inte glädje i material. Glädjen kommer inifrån dig, inte utifrån material.

Känns nästan som om man bara vill söva ned sig för några månader, kanske år. Vill bara att någon ska se, att någon ska se en.

Sitter och lyssnar på gamla deppiga låtar med Kent just nu. Önskar bara att det hela lidandet kunde få ett slut. Önskar att jag bara kunde få känna glädje, riktig glädje.

Ska väl snart sova för att vakna upp till ännu en värdelös dag. Ska verkligen försöka boka tid imorgon, orkar fan inte med det här snart. Det gör bara så jävla ont i själen att ha det såhär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0