.

Visste inte vad jag skulle lägga för rubrik så det fick bli en punkt. xD Sitter just nu och lyssnar på Kent, äldre låtar så som Columbus, Musik non stop och sen ett par andra. ^^ Känner mig halft deppig. o_o Och så saknar jag A en massa! o_o <3 Bebi ligger säkert och sover så sött där hemma hos sig. ^^ Han har nämligen blivit sjuk den stackaren. :o Längtar en massa tills nästa sommar, känns som en hel jävla evighet tills vi äntligen får träffas. o_o <3 Sjuk jobbigt det här med att bo så långt ifrån varandra. -.- Men det är bara att hålla ut helt enkelt.

Ska snart tillbaka till skolan, har haft håltimma. Efter skolan måste jag plugga till ett prov imorgon. ÄR inte alls sugen på att plugga. -.- Är inte sugen på att göra annat än att sova faktiskt. Somnade inte förrän lite innan 12 inatt faktiskt så är ganska trött idag. :P

Aja, ska snart kila iväg till skolan. ^^ Ska bara lyssna på några låtar till, så jag skriver mer ikväll eller imorgon. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0