Ensam

Känner mig smått nere nu. Skoköpet igår var ju nice men idag ångrar jag det lite. Har kommit på att jag köper saker för att förändra mig och mitt liv. Vilket låter helt tokigt och är även helt tokigt. Men när jag gör dessa köp hoppas jag på att folk ska se mig, att de nya kläderna/grejerna ska uttstråla något nytt och att jag då blir mer sedd och folk söker mer kontakt och sedan får jag nya kompisar.

Som ni hör själva går det ju inte riktigt till såhär. Men alltså just då hoppas jag på det, hoppas på att ändra mitt liv. Jag hoppas liksom på det lite sådär omedvetet. Men det här är fan ingen lösning. Sen efter varje sånt här köp känner jag mig nere och känner att det hela misslyckades och liksom inser att det faktiskt inte går till sådär.

Fan vad fail det är alltså, hela grejen. Sen att jag hela tiden måste ha kontakt med A, så fort det går några timmar utan svar så känner jag mgi ensam. Orkar seriöst inte det. Liksom mina problem ska inte få påverka honom. Så kanske ändå är tvungen att prata med någon. För det här är inga lösningar på mina problem.

Fan känner mgi så nere så att jag inte orkar plugga. Vet inte vad jag ska göra för att dämpa de här jävla känslorna. Men det känns så jävla hemskt just nu. Vill fan bara bort någonstans där inget sånt här skit finns.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0