Dålig på att informera

Skolan är sämst på att informera om saker! :o Jag kom till skolan vid 12.00 helt i onödan för läraren var sjuk. -.- Självklart hade ju ingen sagt någonting. -.- Så det var bara att traska hem igen ifall man inte ville sitta där och ruttna i 1 timme och 30 min. -.-
  Dock tog jag sedan cykeln tillbaka till skolan sedan, orkade inte gå. :P Tog 10 min att cykla ner dit ungefär om man räknar från att börja cykla och vara framme vid skåpet i skolan. xD

Resten av dagen har jag fotat. :) Fotat olika föremål och tagit till mig goda tips av eexx.blogg.se! ^^ Mina försök blev ju dock inte alls lika bra. xD Men men. ^^

Slänger upp en bild jag redigerade i PhotoScape. ^^

Originalet:



Efter redigering:



Det är folie i bakgrunden. ^^

Redigerad från originalet:
 


Tyckte mest om den lila faktiskt! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0