Dålig information

Jag gick till skolan för ca en timme sedan. Gissa vad som hände när jag kom fram? Jo, en lärare kommer fram och säger att lektionen är inställd p.g.a att den läraren vi skulle ha var på någon UF-grej. Fan vad arg jag blev! Hade lust att säga till henne på skarpen att informera bättre om sådant innan. -.- Även om det inte var hennes fel men läraren kunde väl ha sagt något innan ändå. Så sen var det bara att dra hem igen för nästa lektion börjar 13.30. Som tur var fick jag skjuts hem av O. :)

Men det är så sjukt irriterade att lärarna på min skola aldrig informerar om sådant i tid! Så man slipper gå till skolan och sen gå hem igen på en gång för att sedan gå tillbaka efter bara en halvtimme eller något. Detta händer oss nästan jämt, lärarna borde komma ihåg att berätta sådant. Liksom svårt att skriva det på en lapp så man kommer ihåg säga det? :S

Aja, om 30 min ska jag tillbaka till skolan igen. o_o Nu ska jag lyssna på musik. <3 :)

Btw, hittat en rolig person på internet! :D Haha, vi har typ massor att prata om. xD Eller ja, hittills har vi pratat om musik och jag skrev en hel lista med bandtips till honom. XD Det tråkiga är att han bor i skåne. o_o Varför i helvete ska alla snälla bo så långt borta?! :( Jag menar, ifall man hade velat träffas någon gång i framtiden. Det tror jag dock inte men i alla fall. :) Alltid så bor alla jag tycker är snälla och har mycket att skriva/diskutera om så långt borta. o_o

Förresten saknar jag A nu. :( Tittade på en bild han skickade till mig coh han ser så mysig ut så jag vill bara springa till honom och attackera honom med världens bamsekram! Min gulliga vän, älskar dig massor! :D <3 Haha, jag blri typ hyper när jag tänker på honom. xD Han är så jävla söt. :( Liten bebi, haha han är min så det så! :D<3 Och ja, vi är bara vänner, så ni inte tror något annat (vilket man kanske kan tro när jag skriver sådana här saker xD).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0