Dagens planer

Idag har jag bytt min läpp piercing, helt själv lyckades jag faktiskt med det. xD Tyckte en 6a var för kort som jag hade i, det svider som satan och gör ont. :/ Så tror att den var för kort. Så jag valde att byta den till en längre som jag har. :) Vet inte vad det är för storlek på den jag har i nu, kanske en 10a. Men det gick bra att byta den själv, wie! :D Haha, första gången jag ens lyckades göra det själv. xD Dock tappade jag en stav i avloppet. o_o Fast den behövs inte så antar att det inte gör något. :P

Ikväll ska jag och familjen åka och rösta! :D Det är ju trots allt valdag idag. ^^ Om ni undrar vad jag ska rösta på så är det Vänsterpartiet. Och nej, jag har inget emot att ni får reda på det när bloggen ändå är mer anonym. Plus att jag ser inte felet i att berätta det om man själv vill, liksom om man inte bryr sig om andra vet. Är ju trots allt spännande att veta vad folk röstar på och varför. :)

Jag är inte en sådan där "Åh, kvinnor får ingenting och det måste vara helt jämställt i landet!", utan jag valde att rösta på dem för att de har andra väldigt bra punkter och frågor. :) Så som miljö och det här med fildelning, de har liksom försökt åtminstone lösa det hela på något sätt och inte bara stoppa allt, utan lösa problemet. :) Eller menar att de försöker hitta lösningar, vilket jag tycker är bra. :) Sen har de även andra bra frågor och sådant. ^^

Ikväll blir det att plugga webdesign, har prov i det imorgon. Tråkigt. :/ Men men. :)

Så rösta och plugga på prov är dagens planer. xD

Btw så fick jag tag i A igår. <3 Men nu svarar han inte igen. o_o <3 Så jag saknar dig, bebi! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0