Dagen

Idag har jag inte gjort mycket alls mer än att varit i skolan. Sedan har jag läst massor om katter på Agria.se. :) Funderar på att skaffa katt istället för kanin när jag flyttar ut i framtiden. :D Kaniner behöver ju röra på sig mycket men grejen är att då måste lägga tidningspapper på golvet varje gång för annars lär de bajsa ner det mesta eftersom de bajsar typ hela tiden. xD Haha vilka sötnosar de är. :P Så blir kanske katt istället. Problemet är bara att jag måste hitta en katt som jag tål. Nu är det ju tyvärr inte så att du blir allergisk ju mer päls den har utan det sitter typ i huden på katten. o_o Men annars får man väl prova sig fram typ och höra med folk vilka katter de reagerat minst på. Sen kan man ju låta de vara i ett annat rum när man sover också. :) Blir ju svårt om man har en etta dock. xD Så man får väl sätta galler eller något över det "rum" man inte vill att de ska vara i. :P

Vi får hoppas på det bästa för mig, annars blir väl lösningen att kanske skaffa marsvin eller råttor. Men lutar åt att det blir två katter. :) Katter är ju ändå väldigt sociala djur och så. ^^

Resten av kvällen har jag spenderat åt att lyssna på musik, har mest blivit Kent. :) Hittat andra bra låtar jag gillar med de. :D Bra låttexter är det på de flesta också. :) Gillar dock mest de äldre låtar.

Sedan har jag skrivit ihop en liten dikt. xD Har inte skrivit dikter på flera månader. :o Vet inte ens om jag har skrivit en enda det här året. :o Men nu slängde jag ihop en lite halvdan dikt, rätt dålig men får börja skriva fler och på engelska också. Har ju skrivit ihop ett antal under alla deppiga perioder, de flesta har blivit på engelska. Men nu ska jag nämligen börja skriva fler igen, men de blir typ bäst ifall man mår dåligt. o_o xD

Lägger dock inte upp den här för att den blev så dålig. o_o xD Men kan försöka arbeta på den så den blir bättre och sedan lägga upp den. ^^ Så lägger upp en annan jag skrivit för typ något år sedan.

Empty and helpless,
I'm standing here with my fears.
All alone and with tears raining from my eyes,
I try to convince that my feelings are lies.
But I know it isn't so easy.
This loneliness drowns me in my own body,
It breaks my heart to pieces.
It's as I am standing on glass shards,
Don't knowing what to do or say,
Just throwing it all away.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0