Bäst i världen!

Förresten, jag måste säga det här en gång till! :D A är bäst i världen! :D <3 Plus att han är sötast också. :D xD Jag kände att jag bara var tvungen att skriva det. xD

Det är jätte långt kvar tills vi ses nästa gång btw! o_o

Haha detta skrev vi för någon minut sedan:

Jag: Varför ska du bo på andra sidan landet? :(
A: För att du ska kunna längta efter mig mer! :( <3

Haha, sötaste svaret någonsin på den frågan alltså! XD Ja, jag antar att ni tyckte det där inte var sött på något sätt alls men jag tyckte det och tyckte det var värt att nämnas. xD Förlåt A, men jag var bara tvungen att skriva det här. o_o xD Aaw, gissa vem som älskar sin bästa vän? Jo, jag! :D *Happyface* :D

Längtar, längtar, längtar tills nästa gång jag får träffa bebi! :D Haha ja, jag kallar honom så efter en söt bild jag såg på honom förut, ifall ni ville veta det också. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0