Bakat

Idag har jag bakat chokladbollar, supergott! :D xD Ätit 6 stycken redan idag. XD Så himla sötsugen nu. o_o xD Jobbigt. :P Sedan har jag varit med mamma och köpt födelsedagskort till mina små kusiner. :) Sedan tog vi en promenad till pappa för att jag hade glömt en sak. ^^

Igår gjorde jag inte så mycket, skrev med A. :D <3 Sedan var jag, S och N i banken för vi ska skaffa ett konto till vårat UF-företag. :) Så nästa fredag ska vi på möte med någon kvinna där och skaffa kontot. ^^

Har även utbytt nummer med G. xD :D Han kanske ska till Taste of chaos, då blir det att träffa honom också. :) Nice! :D I så fall lär han dra dit med sin kompis. Dock kommer jag ju vara super nervös om vi träffas. o_o xD Men men. ^^

Helgen har varit helt okej, är hos mamma nu. Har självklart fått höra massa skit som vanligt från hennes sambo. Alltid är det något man gör fel, alltid blir man hånad, alltid hör man taskiga saker. Men antar att om jag ska vara här är det såhär jag får leva här hos henne, tyvärr. Blir förstås jävligt less på det här, efter sju år liksom. aja, hinner inte skriver mer om detta innan jag får höra mer skit. Så jag skriver senare, kanske ikväll. Bye! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0