Ännu en sådan dag

Idag blev det ännu en sådan där worthless day. -.- Fast det enda roliga gjort är väl att ha spelat röjflaggor med M och typ inget mer än så. o_o XD Skolan var tråkig as usual. -.- Näste vecka måste jag btw söka praktik, tråkigt. o_o

Btw har jag tråkigt nu. o_o

Förresten, har nya funderingar gällande piercings. XD Och ja, jag ska ha fler! :D XD Man får inte nog av dem alltså. o_o Först och främst ska jag prata med piercaren på måndag om min ögonbrynspiercing, den har fått en ny inflammation (eller inte ny, har varit så ett bra tag nu) och den verkligen vägrar att läka! :o Det är som en klump med blod i, inte fräscht alltså. :S Så ska fråga ifall jag måste ta ut den. Dock kommer det bli ärr om jag tar ur den nu när det är såhär. :/ Men om jag verkligen måste ta ut den så ska jag fråga om det finns en chans att göra en bredvid och fråga om det kommer se konstigt ut. Annars gör jag en på det andra ögonbrynet för jag ska fan i mig ha en i ögonbrynet! ;( xD

Sedan, när detta blivit uppklarat så kanske (observera kanske!) jag tänker pierca naveln nästa! o_o Fast inte bara en, utan två. :D Minst två alltså, annars tre eller kanske fyra, beroende på om jag kan det. :) En ser så jävla fult ut så minst två lär det bli i så fall. Men då ska jag dock träna mig i form först och så. Sedan ska jag inte ha några äckliga hängande smycken utan bara helt vanliga "tråkiga". xD För det är snyggast i sådanna fall. :)

Vill egentligen ta en till i tungan, för det är så jävla hett! :D Dock sitter min sträng långt ut så det går inte. :( Annars hade jag lätt gjort det. :D Venoms hade varit jävligt nice i tungan också, men läste lite om de och det verkade vara en riktigt förjävlig piercing så det var inget alternativ för mig. xD Men får fundera vidare på var nästa ställe blir. :D xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0