Allmänt

Alltså jag har typ ingenting att skriva. o_o Mer än att jag vill bli smal. :( När jag flyttar hemifrån ska jag köra på sådana där dietsaker. xD Ni vet sådana där drycker och sådant. :P Sedan vill jag se bra ut också. o_o Fast det går ju inte att göra så mycket åt att jag ser ut såhär. xD Men smal kan jag bli i alla fall, fast jag är så lat när det gäller att träna! :o Det är liksom inget man vill göra. :(

Åh, har prov redan nästa vecka. -.- Skolan har ju typ precis börjat? o_O Förresten så saknar jag A. Vill träffa honom snart. <3 För han är det bästa som finns. <3

Alltså fan, känns lite främmande att må bra. :o Tomt på något sätt. :S Då blir det nästan att man vill må dåligt för att då känner man sig mer levande, ni vet. Skumt. :S

M har fortfarande inte skrivit något. Fan. Kanske har vi inget gemensamt, kanske jag inte duger som en vän åt honom. Fan, fan, fan! Duger jag ens åt någon? o_O xD Haha nej, inbilla er inte det. xD Åh, varför får inte jag känna massor med människor. o_o Varför får inte jag vara smal och se bra ut, varför får inte jag vara social irl. -.- Jag vill också vara allt det där.

Åh, är sugen på något gott. Mat är typ aldrig gott btw. Bara typ bröd, godis och sådant. o_o xD Har verkligen inget intressant att skriva mer än att det känns så tomt att må bra, man känner sig inte lika levande. Det är läskigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0