--

Just nu sitter jag och lyssnar på DevilDriver, de är bra. :) Har G att tacka för att ha upptäckt dem. ^^ Har fortfarande tråkigt och vet fan inte vad jag ska göra. -.- Vill umgås med någon, var så jävla länge sen sist. Minns inte ens hur länge sen det var längre. Fan vad nere jag känner mig nu! Vet inte alls hur jag ska stå ut hela den hrä helgen, liksom vafan ska jag göra. :S Dessutom saknar jag A. <3 Känns som om jag inte pratat med honom ordentligt på länge.

Åh, vad fan ska man göra alltså! Jag blir tokig. :S Vill bara sova. <3 Sova bort helgen. Förstår inte hur jag ska orka den här helgen, timmarna går segt som fan och jag har två dagar kvar tills det är måndag och jag vet inte alls vad jag ska göra dessa dagar. Hade kunnat åka och pierca mig men pallar inget jävla gnäll om hur jävla äckligt det är och hur jävla mycket jag förstört mitt utseende, att jag inte ser bra ut m.m. Och ja, jag tar åt mig. Tar alltid åt mig, av minsta lilla, eller nästan alltid.

Please, someone save me.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0