Trött

Fy tusan så trött jag är idag! :o Vill helst av allt bara lägga mig och sova, var vaken fram till ca 02.00 igår. o_o xD Men det var det värt, låg i sängen och smsade A. :D <3

Nu sitter jag och laddar ner animen Spirited Away och Death note. Fick ladda ner alla episoder (vad heter episod på svenska? o_o) för att jag inte hittade någon som fungerade ifall man bara ville ladda ner några episoder. -.- Drygt, de flesta var på spanska också. o_o xD Men ska kolla vidare ifall jag hittar där man kan ladda ner bara några i taget, tar ju sådan förbaskat lång tid annars. :o Tar väl säkert en vecka eller något annars. o_o Fast nu står det att det kommer ta ca 6-7 timmar. Då kanske jag slipper ladda ner någon annan i alla fall fall. :D

Btw så har As I lay dying släppt nytt album! :D Håller på att lyssna på den nu, hittills har alla låtar varit bra. :D Dock är mina favoriter från de fortfarande från de äldre albumen. Men det brukar ju nästan alltid vara så. :) Men jag hoppas de spelar några av mina favoriter på Taste of chaos i alla fall, det lär de ju göra. :D Wie, ska bli grymt att se dem live! :D Ska även på Bullet dagen innan, så är lite orolig över att jag kommer vara trött dagen efter för jag börjar skolan 8.15 dagen därpå. Sedan hinner man ju typ inte ens göra något efter skolan innan man är tvungen att dra till stan. :P
  G kanske inte kan följa med till Taste of chaos btw, men vi får se hur det blir med det hela. :) Hoppas han kan hänga med dit i alla fall. :)

Snart ska jag ta något att äta, sedan fortsätta lyssna på As I lay dyings nya album! :D <3 Efter skolan måste jag även plugga. -.- Tråkigt. :( Så skriver igen senare, bye. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0