Tråkigt

Sitter just nu och gör i princip ingenting mer än att lyssna på musik. Lyssnar på Billy Talent. :) Haha ja, livet är verkligen meningslöst just nu. xD Har sjukt tråkigt hela tiden. o_o Aja, ska till skolan i alla fall om ett tag. Har sjukt tråkig lektion. -.- Men men, det är den enda lektionen jag har idag. :) Tänker cykla till skolan idag btw.

När jag kommer hem från skolan tänker jag tvätta kläder och duscha, sedan vet jag inte. o_o

Har typ ingenting att skriva i min blogg just nu, allt är bara helt värdelöst och meningslöst. De enda roliga sakerna i livet är: A, vänner, festivaler/konserter och djur. Det är allt. Saken är ju den att allt det där händer så sällan, så känns ibland som om mitt liv endast är tråkigt. Allt roligt är liksom så långt ifrån en. Fan vad ensam man är med så få vänner som man träffar typ högst en gång i månaden, men oftast inte ens det. -.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0