Stan och kompis

Morgondagens planer är att först åka in till stan för att besöka piercaren på Plain Pain. ^^ Han ska kolla min tungpiercing (sådant där återbesök man får göra två veckor efter att man piercat sig) och sedan är jag också skyldig honom 100 kr. :P Köte nämligen en stav av honom förra gången men vi båda glömde typ bort att jag köpt den och han glömde ta betalt så jag skulle ge honom pengar nästa gång när jag kommer på återbesök. ^^ Sedan ska vi diskutera min ögonbrynspiercing. Har värsta infektionen i den nu och den verkar ju aldrig vilja läka så vi ska diskutera hur jag ska göra och han ska ta en titt på den. :P

Därefter blir det att ta tåget hem till S. ^^ Ska sova över där tills på söndag, kommer väl åka hem någon gång efter 15.00 tror jag. :) Bra, då slipper jag sakna A för mycket nu när han är på lan. xD Dumma A, jag vill träffa dig snart! :( xD Nejdå, han är världens bästa! :D <3

Tittade även på Eclipse idag. :) Den var bra och längtar efter att få se fortsättningen. :) Haha, höjdpunkten i filmen var varulvarna! XD De var så jävla söta så jag önskade bara att man kunde stoppa handen genom datorskärmen och klappa dem. XD Såg supermysiga ut ju, varje gång de kom fram utbrast jag "Naaw! :D Vad söta, aaw jag vill klappa!" och blev sadface för att man inte kunde klappa dem. xD

Haha, men det var som i filmen En prinsessas dagbok 2, (eller om det var 1an, minns inte) där katten var det roligaste i filmen för att den var så jävla söt och rolig. xD Där var liksom katten höjdpunkten. xD Ja, jag älskar djur som ni nu märker. :P Åtminstone de flesta. ^^

Btw, jag funderar på att använda mig av ett erbjudande från Csn! :D Där man kan få Comviq kompis student för endast 19kr/mån. :D Plus att jag får 3000 sms till, till alla operatörer och 3000 till alla med comviq. :P Låter ju super! :D Måste dock kolla så det inte finns några hakar eller något med det hela. :P Men det vore bra, då kan jag bomba G med sms också. :D xD
  Btw, G ska med mig på Taste of Chaos. :o Det trodde ni aldrig, va? xD Att jag skulle våga träffa honom alltså. Haha, trodde inte att jag skulle säga ja, men så blev det så ändå. ^^ Kommer ju dock typ dö av nervositet, okej, inte dö, men kommer vara super nervös. xD Om jag fattade det rätt ska kanske hans kompis med också, liksom hallå! :o Jag kommer typ "Hej..." och sen inte våga säga något mer. xD Aja, vi får se hur det går. :P Om jag nu uppfattade det rätt att hans kompis kanske också ska med, orkade inte fråga heller, så det lär vi se sen. xD

Snart ska jag duscha och sedan sakna A lite mer. o_o xD Haha, älskar dig bebi! xD <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0