Söndagen

With my eyes open wide,
I am walking with you, side by side,
My hand in your,
Waiting for an open door, into the light.
Remember, I’m always going to be here for you,
I will love you until death do us apart,
Until there is nothing left,
Until your very last breath.

Vet att den inte blev särskilt bra men orkar inte bry mig. :P Har finslipat lite på den, så den var värre förut. xD Så kan finnas eventuella fel i den också, men det får jag titta på sen. :) Har sjukligt tråkigt just nu och vet inte vad jag ska göra. -.-

Helgen har varit okej, idag var det väl inte lika kul som igår men ändå. :P Fast var och kollade på S och Os lägenhet, jätte snyggt är det nu! :D :o Man blev nästan lite sugen på att flytta hemifrån själv också. xD Men det får ju vänta några år. :P

Som vanligt blev det massa skit idag också, så det är skönt att vara hos pappa nu. ^^ Fattar inte hur man orkar leva med en sådan. Hade aldrig orkat. För det finns inget jag gör rätt, det enda som hade varit rätt var om jag inte fanns. Enligt honom alltså.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0