Sökt praktik

Sitter just nu och har tråkigt. Känner att jag måste börja ta det här med att träna på allvar nu. Sitter fan bara still hela tiden. -.- 
 
Sökte praktik idag på Granngården, ska ringa på onsdag igen. Om de inte kan ta in mig som praktikant där vet jag fan inte var jag ska söka. Vill ju liksom ha något gömt ställe, inte där ungdomar går, helst inte barn heller, men vuxna går bra. De känner man sig relativt trygg med.
  Men vet att första dagarna kommer bli rena helveten var jag än ska praktisera. Är alltid så himla blyg i början, rädd för vad de ska tycka om mig, hackar på mig själv stup i kvarten och alla fel jag gör sätter sig fastklistrade i huvudet med superlim och jag kan inte annat än tänka på just det jag gjort fel. Sen ifall de visar att de tycker jag är duktig eller så, så brukar det släppa. Annars så går dagarna sakta fram väldigt plågande. Men det brukar bli bra efter typ en vecka eller så. :)

Vet inte var jag söka om jag inte får någon plats där, blir väl någonstans där jag inte kommer trivas alls. Men men, då får det väl bli det. Men känns som om jag har så mycket krav på platserna.

Kraven är: Det får inte arbeta mycket män på arbetsplasten, helst inte unga, i så fall kvinnor om de ser snälla ut och verkar snälla, det får inte komma mycket unga besökare till butiken, helst inga unga alls, inte barn heller. Det får inte vara så stort och helst ska det vara lite undangömt, inte mitt i ett köpcenter. Så alltså mina olika platser att välja mellan är inte många alls. o_o Helst av allt hade jag velat praktisera på någon djuraffär men det lär jag inte få eftersom man behöver djurutbildning. :/ Fan att jag valde den här jävla linjen! -.-

Annars idag har jag inte gjort mycket, suttit och haft tråkigt. Precis som vanligt. Hade inte modet till att ringa um idag heller, fast det är jag inte direkt förvånad över, var ganska säker på att jag inte skulle våga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0