Shoppat

Idag var jag på Lindex och småshoppade lite. xD Eh ja, rätt mycket enligt mig. o_o Lite väl mycket, i alla fall pengarmässigt. xD Men nu hoppas jag på att slippa köpa något på ett bra tag. :D Ångrar lite att jag köpte kläder faktiskt. o_o Köpte massa snygga underkläder och ett par super söta och mysiga tumvantar! :D De är verkligen jättevarma och sköna. :D

Men som sagt ångrar jag köpen nu. o_o Haha, köpte de nog endast för att känna mig glad. xD Och nu har glädjen lagt sig ganska ordentligt. :P Så nu känner man typ bara ånger. o_o Fan att jag alltid handlar vid fel tillfällen och av fel anledningar. -.- Samma sak med piercingarna jag funderat på, har funderat på de endast utav anledningen att få känna mig glad, egentligen. De stunderna jag funderar på sådant tänker jag liksom inte att glädjen kommer lägga sig sen och att sen blir allt som vanligt. Utan jag tror att livet blir enklare och mer värdefullt och roligt om jag t.ex. skaffar fler piercingar. o_O Så är det ju verkligen inte. xD

Ska kanske träna på gymmet idag. Vet inte riktigt än dock. :/ Måste ju egentligen plugga massor idag. :( Men egentligen orkar jag fan inte. -.- Har ingen lust eller ork till det. Känns så jobbigt att öppna boken och börja läsa på, liksom fyfan vad tråkigt. Aja, får snart tvinga mig att göra det ändå. :)

Kommentarer
Postat av: C

Den tog typ 5-10 min. Kostade 500 kr, men ska säga att jag vill ha en till för det priset när jag ska fylla i min. Tyckte de va lite mkt xD

2010-10-18 @ 21:24:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0