Shoppat, igen

Haha, osm rubriken lyder har jag shoppat idag igen. XD Följde med H och hennes mamma till Kista. :) H skulle köpa vinterskor. :) Hon köpte ett par med kilklack, skitsnygga var de. :D

Här är skorna jag köpte:





Skorna är alltså svarta. :)

Köpte ett par rosa leggings med leopardmönster, sånna jag har. :) Men mina är ju trasiga så passade på att köpa nya. :P Köpte även underkläder, två par zebrarandiga, de ena var blåa och de andra vita. :) Sedan köpte jag ju dessa skor som ni ser där ovan. :P Köpte de från Min sko. :)

Men, nu har jag fått hem alla smycken jag beställde från mbstyle.blogg.se! :D Här är bilder på smyckena:



Det där är ett armband.



Det där fick jag gratis. :)



Ett halsband. :D



Ett till halsband. :D



En hårrosett. :D



En till hårrosett. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0