Planerna spruckna

Som rubriken lyder är ännu en plan förstörd. -.- Först det med G och nu det här. Vågar man ens planera något mer när allt bara blir till spillror och glädjen försvinner lika fort som vinden? Sjukt drygt! -.- Dessutom blev jag aningen ledsen, eller rätt så ledsen. Men det känns som om alla planer bara förstörs, allt jag planerar.

Dessutom är jag sjukt skoltrött och har inte ens börjat plugga på de tre proven jag har nästa vecka. Luktar ju IG om hela mig snart. Nejdå, ett G ska jag nog fixa på något sätt. Det får vi hoppas på för jag har då fan ingen lust att göra omprov. -.- Men känner mig så jävla trött bara, har inte ens orkat plugga på körkortet. :S Har inte kört på flera månader och har fan ingen lust med det heller. Sedan har jag ingen lust att gå på Taste of chaos heller egentligen. Men men, får hoppas det blir kul ändå. Längtar inte till Bullet for my valentine heller, inte den tredje konserten heller. Längtar inte till någonting alls. Förutom tills jag får träffa A, det är fan det enda som betyder något. <3

Fan vad jag är trött på allt. Vill bara sova, ser inte framemot någonting nästan. Känns så jävla jobbigt, önskar någon kunde ge mig lite ork och lust till att göra saker. Det hade jag fan behövt.



Btw, den här dagen har varit så jävla jobbig och har i princip varit nedstämd hela dagen, utom då vi var hos O och S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0