Kilar snart iväg till stan

Yes, snart ska jag kila iväg till stan. ^^ Hoppas på att han inte är sjuk idag och att det är öppet, men han borde vara frisk tills idag. :) Piercaren alltså. :) Sedan bär det av till S! :D

Just nu sitter jag och lyssnar på musik. :) Saknar A en massa. o_o <3 Men han sover just nu antar jag eftersom han lade sig ca klockan 06.00 imorse. o_o xD

Haha, nu vaknade han tydligen. XD Fick sms nyss. :P Yaay! :D <3 Bebisen vaken. ^^ Saknade honom något enormt igår. :o Men han är bäst i världen! :D<3

Är grymt trött nu. -.- Skulle bara vilja lägga mig i sängen och sova. o_o Dessutom har jag tråkigt nu. :P Sedan så längtar jag en massa till Taste of chaos! :D <3 Ska bli så jävla grymt! :D Wie! :D As I lay dying är så jävla underbara, ett av de bästa banden fan! <3

Funderar på att börja se någon bra animeserie snart. :) Var länge sedan jag ens tittade på anime! :o Senast jag såg på anime var med A, vi såg på någon animefilm. Minns inte vad den heter, men den var bra och det var massa mysigt att se på film med bebi! :D <3 Funderar faktiskt på om jag ske på GTO. :) Den serien verkar bra. :) Men vi får se, ska kolla lite vilka serier det finns som jag skulle vilja se. :) Annars kanske jag tänker se om någon serie, minns typ inte vad vissa ens handlar om längre. :o :P Funderar faktiskt på att se om Sukisyo. :) Minns inte alls vad den handlar om eller hur det slutade. o_o Men det får vi se på söndag. ^^

Nu ska jag packa det sista och sen dra iväg till stan! ^^ Slänger upp ett inlägg tidigast på söndag, bye! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0