Ikea

Idag var jag och pappa och Hs mamma på Ikea och köpte möbler. ^^ Vi köpte en ny byrå till mig. :) Min andra är trasig så den ska slängas. :P Har nämligen bytt rum nu, har Hs gamla rum och H har rummet som min bror hade förut. :) Yaay för större rum! :D xD Dock ser det lite konstigt ut fortfarande för vi har bara lagt en matta över hela golvet i rummet eftersom det blev målafärg på heltäckningsmattan. :) Så nu har jag mörkgrått golv och en mörk byrå och en mörk matta. xD Men vi ska lägga laminatgolv på golvet sedan. :) Ljust golv ska det bli. :) Foton kommer upp senare. ^^

Har börjat se på Death note nu btw! :D En animeserie, den är grymt bra och verkligen värd att se ifall man inte sett den! :o Är på avsnitt 21 av 37 just nu. ^^ Plus, den är inte förutsägbar, man vet aldrig liksom riktigt vad man ska förvänta sig och när man tror hur en sak ska sluta så slutar det inte alls så. :P
  Serien handlar btw om en kille som hittar ett anteckningsbok som heter Death note och med den kan man döda folk, skriver man hur personen ska dö och namnet så dör personen inom en viss tid. Då provar killen den eftersom han inte tror att det fungerar, men det gör det. Sedan kommer han på idén att utrota alla kriminella och startar sitt projekt. Dock är polisen efter honom och han får problem..

Idag är jag sjukt trött och vill bara gå och lägga mig nu. -.- Så blir nog att lägga sig tidigt idag och skriva lite mer med A.

Saknar honom, A alltså. o_o <3 Ibland gör det fan ont att tycka om honom så mycket, har ni också upplevt det? Att det gör ont att älska en person, att man blir så fäst vid personen att det vissa stunder gör ont inom en? Så känner i alla fall jag. Speciellt då man inte vet om personen tycker om en lika mycket eller om personen helt enkelt inte tycker om dig lika mycket. Konstigt, trodde man bara kände såhär vid obesvarad kärlek men tydligen kan man känna så vid stark vänskap också.

Ibland önskar man att man inte tyckte om personen så mycket, t.ex. när man är så långt ifrån varandra och verkligen behöver personen hos sig på en gång, då gör det ont inom en. Eller när man inte kan ses på ett tag och längtar så fruktansvärt mycket. Eller om man är orolig för personen. Eller om man blir svartsjuk eller avundsjuk. Eller om man är rädd för att förlora personen.
  Men ändå tycker man om personen så fruktansvärt mycket och jag kan inte annat säga än att A är det finaste som finns. <3 Att han är ljuset i mörkret, att han betyder oerhört mycket för mig och att han är så himla gullig mot mig och snäll och omtänksam, att han finns där och ser på mig på ett sätt som ingen annan gör. <3 Tack A, för att du finns! <3

Snart ska jag äta middag, ska även stoppa i mig lite godis. o_o Är väldigt sötsugen just nu. :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0