Hemma igen

Nu är jag hemma igen! :D För en timme sen ungefär. xD Vet inte vad jag ska göra nu faktiskt. o_o Men det har varit en rolig helg. :D Mycket bättre än att bara sitta hemma och ruttna. :D Hos S gjorde vi ingenting speciellt, tittade på tv och pratade. :P Men det var kul ändå. :D

Det gick också bra i stan. :) Köpte en ny stav till läppen och bytte den i tungan så jag behövde inte betala för den jag köpte förra gången, snäll piercare. ^^ xD Har dock fått en ful ärrvävnad på tungan nu. o_o För att staven har varit för lång, men jag hoppas den försvinner. :P Gör ju inte ont eller så, är bara en ärrvävnad. :) Pratade om ögonbrynspiercingen också och jag skulle fortsätta ta hand om den och se hur det blir. Har ju dessvärre inget att rengöra den med idag. :( Måste köpa fler topsar imorgon. :)

På tal om imorgon så ska jag ringa efter praktikplats. Sedan kanske boka till tid UM, känner mig redan nere just nu. o_o Vet inte varför faktiskt. Men känns jävligt jobbigt. -.- Har väl inget mer att skriva mer än att jag känner mgi lite nere nu och inte vet vad jag ska göra. Varenda gång jag kommer hem har jag fan lika jävla tråkigt. -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0