Handlat

Idag åkte jag väg med pappa till Kista. :) Köpte nya hörlurar till min mp3, ett par av märket Sony. De var billigast så det fick lov att bli dem. xD Köpte även en jättegullig tröja på New Yorker. :D En lila med en uggla på. ^^ Sedan köpte jag även ett halsband, ett hjärta, från New Yorker. :) Bild på allt kommer upp imorgon. :)

Resten av dagen har jag typ inte gjort mycket. Funderat på det här med djur har jag väl mest. xD Hittade btw en grymt snygg sån där kattsak, ni vet när de ska klösa för att klorna inte ska bli för långa? En sådan hittade jag, den hade typ plattor på som katten kan ligga på, ja ni vet nog vad jag menar. xD Finns massor med olika modeller alltså. :P Men den här var grym! :o Den var illrosa och svart, skulle passat min stil perfekt! :D xD

Kollade även på kattleksaker. :) Vågade dock inte gå in och titta på djuren, fattade inte ifall man ens fick det så jag sket i det. xD Dessutom jobbar en het kille i den butiken! :D xD Han har massa nice piercingar och är allmänt het. ^^ Han sa hej till mig! :D xD Gillar dock inte hans hår, det är typ vitt och spretigt. Tycker inte det är så snyggt, men älskar hans piercingar, speciellt hans septum. :D

Såg även ett supersött marsvin i en annan djuraffär! o_o :D Vi var alltså både i Kista och Barkarby, men handlade bara saker från Kista. :)

Resten av dagen har varit deppig. Igår var jag massa nere också och lyssnade på gammal deppig musik. Saknar A en massa. <3 Seriöst, är typ besatt av honom eller något. xD Svarar han inte på 2 timmar så börjar jag sakna honom enormt mycket och mår typ dåligt. o_o Men men, är väl bara ett bevis på hur mycket jag älskar honom. :) <3

Nu ska jag spela lite, sen vet jag inte. Skriver mer imorgon, bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0