...

Idag innan skolan så var jag hos UM. Gick bra, bättre än förväntat och tyckte om kuratorn jag fick prata med. :) Hon tror att jag är i en sorg som eventuellt kanske är på väg att utvecklas till en deprission. Tror att det kan stämma faktiskt, att det är därför jag mår dåligt. Skulle i alla fall fortsätta träffa henne och tycker det är skönt eftersom jag verkligen behöver prata med någon om allt. Hann nästan berätta allt, så ska fortsätta nästa gång. xD Haha, här har man samlat på sig massa olika problem ja. xD Dock är det hela tre veckor kvar tills nästa gång, vilket är ganska dåligt faktiskt.

Men just nu mår jag inte lika dåligt som innan i alla fall, inte som i t.ex. augusti, det går ju dock i vågor. :) Skulle fortsätta sysselsätta mig och jag antar att det faktiskt är det jag får göra, fast känner dock ingen ork till det. Känner mig lite grann som förut, då man bara orkade vara själv fastän man inte ville det. :/

Fruktar lite smått inför höstlovet, liksom vad ska man hitta på? H åker ju iväg till sin pojkvän också hela veckan. o_o Det enda jag har planerat är att färga håret och köpa hårfärgen från Shock. Det är allt.
  Hoppas A inte kommer vara borta för mycket, så jag inte blir helt ensam. <3 Han finns ju alltid där. <3 Dock kan man ju inte hålla honom som någon slags fånge. Men han är det bästa som finns och jag blir nästan tårögd när jag tänker på hur mycket han betyder, älskar honom jätte mycket. <3
  Vill dö medan jag håller din hand, vill vara med dig den stund jag ska lämna världen. <3 Vill se dina ögon det sista jag ser, vill höra din röst innan jag tar farväl, vill krama dig eller vara i din famn innan jag försvinner för all framtid. <3

Vill som sagt vara med A den stund jag ska dö. För att han är det bästa som finns. <3 Det är i alla fall så jag känner nu, att jag vill vara med just honom den stunden. Sedan vet man ju inte hur det blir i framtiden. Men skulle jag någonsin förlora homom på något sätt hade det nog blivit en evighetssorg. Just för att han betyder och har betytt så mycket. <3 Han har liksom allt det där som jag vill att en vän ska ha. Sedan är han så trygg, det vilar liksom någon slags trygghet hos honom. Skulle känns mig trygg i världens farligaste situation bara jag var med honom. Det är så jag känner alltså. :)

Du är det finaste på jorden. <3

Haha, förlåt för jätte tråkig information. o_o Men som sgat finns det inte mycket händelser i mitt liv, bloggen är mest där för att jag ska kunna rensa mina tankar, skriva ut om saker och få ut det inom mig. :)

Imorgon har jag prov, ska plugga snart, när jag orkar. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0