,

Har inte uppdaterat bloggen på ett tag nu, så tänkte göra det. :) Har dock inget speciellt att skriva. xD Allt rullar på som vanligt. Ingenting nytt har hänt eller så, vardagarna ser ut som vanligt, lika trista och gråa som alltid.

Dock ska jag till um på torsdag, känns rätt skönt. :) Behöver verkligen gå dit. o_o Har tappat orken ganska mycket på sistone. Har inte orkat bry mig om min infekterade piercing så den har ju olyckligtvis blivit sämre igen efter att den var på väg att läka riktigt fint. Men men, ska börja rengöra den fint snart igen. :) Har fortfarande inte övningskört något och jag orkar inte heller. Har inte gjort min Vg-uppgift i svenskan heller, orkar inte. Sparar hellre krafterna till nationella provet.

Har även bestämt för att inte gå på bullet, jag orkar inte åka dit. Känner ingen större lust för att åka dit heller. Längtar egentligen itne så värst mycket till Taste of chaos heller. Har som sagt ingen större lust eller ork till något.
På lovet vet jag inte vad jag ska göra, blir väl antagligen att vara hemma hela tiden bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0