Denna onsdag

Idag har jag varit i skolan, gick bra. :) Var lite trött men det gick bra ändå. ^^ När jag kom hem från skolan satte jag mig vid datorn och sedan dess har jag suttit här fram tills nu. Ja, helt värdelöst, jag vet. Men det är så min vardag ser ut tyvärr.

Nu känner jag också att jag måste ta det här med träning på allvar. Var superlänge sen jag tränade och jag ska köpa kort på Träningshuset. Kan fan inte låta mig gå upp ännu mer. Det här är ju liksom hemskt. Får ju ånger så fort jag ser en liten kroppsdel på mig liksom. Fyfan. Nej, nu får det fan vara nog. Det är mycket snack men liten verkstad och det ska det fan bli ändring på. Annars kommer jag sitta och gömma mig hela sommaren sen.

Nej, något nyttigt i mitt liv måste det ju bli. Även om allt annat känns så jävla värdelöst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0