Dåliga nyheter

Jag har dåliga nyheter att berätta. Hade ju planerat att träffa G på Taste of chaos, men gissa vad? Det blir inget eftersom ståplatserna är slutsålda. Fan, fan, fan! Hade sett framemot det här så jävla mycket och det var fan det som egentligen var höjdpunkten med det hela! Annars känner jag mig ju inte så taggad på att åka dit eftersom jag är i en dålig period just nu. Men det där var verkligen ljuset i det hela och fick mig att må bättre faktiskt. För jag visste att det skulle bli roligt att träffas och sånt och typ har suttit och tänkt en massa på det och sen bara förstörs allt! -.-

Fan alltså, ibland känns det som om livet jävlas med mig. -.- M har fan fortfarande inte hört av sig till mig, alltid jag som får ta kontakten. Nu önskar man fan nästan att jag träffade M (en annan M nu alltså, kan kalla honom MA) i helgen bara för att. Okej, jag hade stenångrat mig och aldrig ens vågat men ändå.
  Får fan vänta tills i sommar innan något värt händer igen. Innan något bra, och som jag längtar till av hela mitt hjärta, händer. Känns som en hel jävla evighet. Hur fan ska jag orka enda fram dit?

Allt känns så jävla meningslöst nu. Värdelöst också, som fan. Och ja, detta får mig att må riktigt dåligt eftersom att jag är i en dålig period och mår allmänt dåligt just nu och att träffa G var liksom som ett ljus för mig i livet, det där extra som gjorde att livet ändå kanske inte är så dåligt, det kanske fanns t.o.m. ett hopp om en ny vän man kan träffa ofta, en chans till ett förbättrat liv m.m. Men nu sket det ju sig tyvärr, fan alltså!



Känner mig som min nalle här ovan, ledsen. Dock inte riktigt sådär "suck, vad less jag blir", utan mer gråtfärdig. Men hittade ingen bättre passande bild så fick bli denna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0