Dålig uppdatering

Har uppdaterat väldigt dåligt på sistone! :o Men har ju fan inte mycket att skriva heller. xD Livet är som vanligt - tråkigt, slösar bort det på absolut ingenting o.s.v. Det enda jag har att skriva nu är att jag inte har ett SIM-kort. -.- Har ju lagt abonemanget på mitt namn nu så jag kommer få ett nytt SIM-kort i brevlådan. Vet inte när jag får det heller. Men förhoppningsvis på fredag! Annars blir helgen ett helvete utan en telefon att använda. xD

Min läkare skulle tydligen ringa mig också och har försökt få tag i mig, kul att folk inte ens kan nå mig. o_o xD Har ju inte ens hennes telefonnummer så kan inte ringa till henne heller, fast det hade jag ändå inte kunnat eftersom att det inte går att ringa med våran hemtelefon. xD Btw så hatar jag att prata i telefon. :( -.-

Sedan så saknar jag A nu. o_o <3 Bebi mådde inte så bra igår, så lite orolig är man ju allt. <3 Älskar dig massor, bebi! <3 Du är det finaste jag har! Och jag menar det fullt ut, jag hade inte velat leva utan dig, hade inte sett någon mening, ingen lycka. För det är du som gör mig glad, du som får mig att må bra, du som alltid finns där så som ingen annan kan finnas, du som ser mig på ett sätt ingen annan kan, du som får mig att le av tanken på dig. <3 Finast i världen är du. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0