Tråkkväll

Yes, som rubriken lyder är det en tråkkväll idag. -.- A är med sin kompis och osocial med mig på sms (vilket är fullt förståeligt xD) och jag har allmänt tråkigt. Var med C och M idag, var helt okej. :) Hade dock inte mycket att säga så blev väldigt osocial och kände mig snäppet obekväm med situationen. Kändes som om jag inte hade något att prata om eller något gemensamt, om ni förstår hur jag menar. Så det var väl inte så roligt direkt om man säger så. :P Men jag är nöjd och skönt att få träffa folk också! :) Vet ju som sagt inte ens hur lång tid sedan det var jag umgicks med någon, innan idag.

Börjar också fundera på om jag är en sådan typ som inte kan vara ensam med folk, som inte kan umgås ordentligt när jag är helt själv med någon. Blir oftast att det inte finns något att säga och så, drygt. Men börjar tro att det är så faktiskt.

Saknar A nu, vill träffa honom. Jag vet, jag tjatar hela tiden om det men jag vill verkligen. Det är typ allt jag vill, resten skiter jag i. Känns som om han är den enda jag vill vara med just nu, har ingen större lust att träffa andra, egentligen. Skulle i och för sig kunna tänka mig att träffa E nu, hade varit kul tror jag. Har inte träffat henne sedan 2009. Men annars känner typ ingen ork för att vara med någon. Känns faktiskt rätt skönt att vara ensam även om det är jävligt tråkigt. Men jag mår inte så dåligt över det och börjar vänja mig. Dock är det inte bra eftersom det då betyder att jag kommer börja dra mig undan om någon vill umgås och träffas. :/ Och jag har ju varit i samma sits förut, fick verkligen kämpa mig ur situationen för att hitta både orken och motivationen för att börja träffa folk igen.

Ikväll ska jag sakna A, lyssna på musik och skriva med G. xD Imorgon ska jag baka. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0