Tråkdag igen?

Ja, det verkar bli en tråkig dag igen. -.- Men idag har jag i alla fall bakat, både chokladbolar och vaniljbollar. :D Så ska väl smaska i mig några i helgen. xD Längtar tills H är hemma igen. o_o XD Men har typ massor att berätta. :P Eller ja, i alla fall en del. ^^ Och så kan man ju gnälla lite på hur mycket man saknar A. o_o xD Haha nejdå. ^^

Jag saknar A igen, jättemycket! o_o Han är med sin kompis nu, tror jag. Eller så renoverar sötnosen. :D Haha, sött. :P Förlåt för att ni får läsa typ massor om att jag saknar honom och typ vad han gör, men han är liksom en del av mitt liv. o_o <3 Älskar den lilla sötnosen. :D Den bästa vännen man kan ha ärligt talat, finns ingen bättre. <3

Just nu har jag grymt tråkigt. -.- Ska lyssna på deppig musik. xD Känner mig inte deppig utan bara jävligt uttråkad, känns liksom som om mitt liv inte är sådär värdefullt längre, det enda jag gör om dagarna är ju att sitta här framför datorn. o_o Har ju typ inget annat att göra. Förresten så ritade jag aldrig något igår heller, kände ingen lust och har ingen lust att göra det nu heller. -.- Tråkigt liv är vad det är. Men vad fan gör man när man inte kan ändra på saken.

Längtar super mycket tills i sommar, till metaltown och att få träffa A. Han måste komma i sommar, annars tvingar jag hem honom till mig. xD <3 Haha, han kommer inte undan! :D xD Haha, måste säga det en sista gång för det här inlägget: Älskar dig jätte mycket, bebi! :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0