Taste of chaos

Var ju Taste of chaos igår, orkar inte skriva ngt om den idag. xD Kom hem 3 inatt så är väl fortfarande lite trött. :P

Var hos kuratorn idag, pratade om allt annat än det jag behövde prata om. -.- Men jag har typ svårt och säga till folk så vågade inte säga att det inte var det jag ville prata om utan något annat än det vi faktiskt pratade om. Hon kom typ inte ihåg något jag hade sagt innan heller så fick summera det jag sade sist och så. Tyckte faktiskt det var lite dålig stil.

Känns inte som om denna dag är så bra. Jämför mig med alla, hela tiden, har alltid gjort och känner mig därför så jävla dålig, för alla andra är bättre. Svårt att ändra tankebanorna också, vill jag ens det? Jag vet faktiskt inte. Känns ändå på något sätt bekvämt att må såhär.

Är förkyld och håller på att bli ganska rejält förkyld, känner mig hängig och halsen känns konstig.

I helgen stannar jag hemma, ska inte till mamma. Och nu orkar jag inte skriva mer, skriver mer imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0