Snart jul

Snart är det jul! :D Okej, inte riktigt än dock. o_o xD Men är ju inte så lång tid kvar! :D Och jag får redan öppna paket på onsdag nästa vecka! :D Nämligen så har jag köpt en paket-julkalender! :D Köpte den från Kawaii-Design! :D Det är alltså en rosa påse med 24 små paket i. I paketen ligger smycken, skosnören, tejp, piercingsmycken (om de nu fick mitt meddelande om att jag vill ha piercingsmycken med) och massa andra små saker. :D Bästa kalendern ju, speciellt när de har så söta saker. :D

Det jag önskar mig till jul är en laptop och ett sött gosedjur, helst en nalle. :) xD Kan inte få nog av söta nallar. :D Fast inga små såklart, för de kan man inte krama om när man sover och så. o_o xD

Btw, kom på perfekta presenten jag önskar mig till min födelsedag - 500kr till ny ögonbrynspiercing! :D xD Slipper man ju betala själv! :D Får väl önska mig det av pappa, mamma lär aldrig vilja ge mig dom pengarna till det eftersom hon avskyr alla mina piercingar. xD

Nu är ju min ögonbrynspiercing bra så varför inte skaffa en till ögonbrynsiercing bredvid? :D Sjukt nice ju. :D Dock är de ju jävliga på att läka men det får jag väl stå ut med. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0